My Destiny

My Destiny

My Destiny

My Destiny

گاز اضافی خاموش !

7f4dbjtvolo4or9uyamm.jpg

 

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ، جهت صرفه جویی در مصرف گاز به سوالات زیر پاسخ دهید :

 نکته : توجه داشته باشید که در تمام سوالات گزینه ( قاف ) صحیح می باشد !

 

۱- شما جهت صرفه جویی در مصرف گاز در فصول سرد سال ، چه اقدامی انجام می دهید ؟!

الف ) قبض گاز را با چسب به پیشانی ام می چسبانم تا همیشه جلو چشمم باشد و سبب شود که کمتر گاز مصرف کنم تا ماه بعد تعداد صفرهای مبلغ قابل پرداختش کمتر بیاید  !

ب ) سعی می کنم همچنان به آداب و رسوم کهن و اجدادی خودم عمل نمایم و از هیزم و کرسی جهت گرم کردن خانه ام بهره مند شوم !

ج ) هر سال با شروع فصل زمستان به همراه خانواده ام به مناطق گرمسیر کشور کوچ می کنم !

د ) با استفاده از وسایلی که بدلیل بدآموزی داشتن از بردن نام آنها خودداری می نمایم ، علمک گاز منزل را دستکاری می کنم تا کمتر شماره بیندازد و در نتیجه گاز کمتری مصرف نمایم !

ر ) روی دودکش پشت بام منزمان را با پشم شیشه می پوشانم که گرما به هدر نرود !

 

۲ - آیا می دانید که منظور از " قاتل نامریی " چیست ؟!

الف ) قاتلی که قبلا حکم قصاص او اجرا شده و سپس میت شده است و الان روح او راهش را ادامه می دهد !

ب ) گرانی و تورم !

ج ) یعنی قاتلی که با چشم مسلح و غیر مسلح قابل دیدن نیست و بعد از اینکه شخص مورد نظر مقتول شود تازه او را خواهد دید !

د ) اسم یک فیلم سینمایی اکشن می باشد !

ر ) زخم زبان های مادر زن !

 

۳ - به نظر شما اگر روزی منابع گاز کشور به پایان برسند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟!

الف ) کرایه تاکسی های گازسوز چهار برابر خواهد شد !

ب ) دیگر کسی بدلیل گازگرفتگی نخواهد مرد و در ضمن دیگر نیازی به پرداخت قبض گاز نیز نمی باشد !

ج ) کشور های دوست و برادر همسایه ، از سرما یخ خواهند زد و نسلشان منقرض می شود !

د ) قیمت نوشابه های گازدار در کشور با افزایش بی سابقه مواجه خواهند شد و شرکت نوشابه سازی در زیرمجموعه های وزارت نفت جای خواهد گرفت !

ر ) بابا گازی از کار بیکار می شود !

 

۴ - کدامیک از موارد زیر جزو کاربردهای مهم و اساسی گاز در زندگی بشر می باشد ؟!

الف ) باد کردن بادکنک و در مقیاس بزرگتر بالن !

ب) مهمترین وسیله دفاعی بانوان در هنگام بروز خطر که توسط دندان های نیش انجام می گیرد ( گاز گرفتن ) !

ج ) پانسبان زخم ها و جراحات توسط گاز استریل !

د ) افزایش سرعت در وسایل نقلیه به وسیله پدال گاز !

ر ) ایجاد اشتغال در شرکت های گاز و ادارات وابسته با حقوق خیلی زیاد !

 

۵ - شما در صورت مواجه شدن با حوادثی که عامل ایجاد کننده آنها گاز شهری می باشد ، اولین اقدامی که انجام می دهید چیست ؟!

الف ) سریعا به شماره برنامه گزارش 5 پیامک می زنم و آنها را در جریان حادثه قرار می دهم و خودم هم همانجا می مانم تا زمانیکه گروه فیلمبرداری به محل حادثه برسند ، من نقش اول مصاحبه باشم !

ب ) سریعا با شماره همسایه یا یکی از آشنایان تماس می گیرم و شماره 118 را از آنان گرفته و بعد از تماس با 118 اقدام به پرسیدن شماره 194 ( اتفاقات گاز ) از او می نمایم و در نهایت زنگ می زنم به 110 تا عامل اصلی حادثه که گاز است را دستگیر نماید !

ج ) همانجا به بانک مراجعه کرده و قبوض معوقه گاز را می پردازم تا دیگر حادثه ای برایم پیش نیاید!

د )  ابتدا سعی می کنم که کاملا خونسری خودم را حفظ کنم و سپس یک نفس عمیق می کشم تا کاملا ریلکس شوم ولی چون گاز در فضا منتشر شده ، نفس عمیق من سبب گاز گرفتگی و مسمومیتم شده و سقط خواهم شد !

ر ) سعی می کنم با استفاده از پوف ، گازها را از محل خارج کنم !

 

۶ - شخصیت انیمیشنی مربوط به شرکت گاز و تکه کلام معروف او کدامیک از گزینه های زیر می باشد ؟!

الف ) بابا برقی – هرگز نشه فراموش گاز اضافی خاموش !

ب ) داوود خطر – گاز بده سیا !

ج ) اوستا – غلام باز تو این شیر گاز رو باز گذاشتی ؟!

د ) عروس خانواده تبصره 13 – گاز خیلی کلاس داره !

ر ) قند عسل – بابایی من گاز می خوام !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد