My Destiny

My Destiny

My Destiny

My Destiny

همسر عزیزم

همسر عزیزم

قبل از اینکه تو از مسافرت برگردی ، فقط می خواستم که در مورد یک تصادف خیلی خیلی کوچکی که من با ماشین خودم وقتی که می خواستم آن را در پارکینگ بگذارم  داشتم ،خوشبختانه برای من اتفاق بدی نیافتاد و من صدمه جدی ندیدم ، پس اصلا نگران حال من نباش.  من داشتم از به خانه بر می گشتم و زمانی که می خواستم ماشین را در پارکینگ بگذارم ،اشتباها  به جای اینکه پایم را بر روی ترمز بگذارم ، پدال گاز را فشار دادم. در پارکینگ اندکی خم شد ، اما خوشبختانه ماشینم بعد از اینکه به ماشین تو خورد ، ایستاد. من واقعا متاسفم ، اما میدانم که تو با قلب مهربان و شخصیت بزگوارانه ای که داری ، مرا خواهی بخشید. نمیدانی که چه اندازه تو را دوست دارم مهربانم.

یک عکس از صحنه تصادف برایت می فرستم تا خیلی نگران نباشی.

http://night-skin.com/up/images/d17ahf6ejygrqak2i2.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد