My Destiny

My Destiny

My Destiny

My Destiny

سیمای کودک و طرز تهیه شراب در برنامه پت و مت

سیمای جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر دیروز در اقدامی بی سابقه پس از انقلاب در یکی از پربیننده ترین برنامه های کارتونی کودکان، آموزش کامل تولید مشروب الکلی را به تصویر کشید.
ساعت 16.30 دقیقه بعدازظهر دیروز در کارتون پرمخاطب «پت و مت» در شبکه دوم سیما، در اقدامی تعجب برانگیز، یک بار چگونگی فرآیند تولید شراب از ابتدای کار یعنی از چیدن انگور، و بار دیگر آوردن دستگاه تقطیر و گرفتن «عرق» تا مصرف آن و متاسفانه حتی به هم زدن گیلاسهای مشروب و سپس مست شدن دو شخصیت کارتونی محبوب بچه ها نشان داده شد.
تنی چند از هموطنان دیروز بلافاصله طی تماس با تحریریه کیهان، نسبت به پخش این انیمیشن بشدت اعتراض کردند و با تقبیح این عمل ناشایست، خواستار عذرخواهی رسمی مسئولان عالی صداوسیما و برکناری عاملان پخش این برنامه شدند.
خبرنگار ما در تماس با مرکز پیام روابط عمومی صداوسیما (162)، مطلع شد که مردم هوشیار کشورمان در تماسهای مکرر با این مرکز نیز اعتراضهای شدید خود را اعلام کرده اند.
مرکز 162 به خبرنگارکیهان گفت: گزارش کامل این اتفاق و تماسهای فراوان مردم نگران را برای مقامات بالای سازمان ارسال کرده اند.
گفتنی است در فهرست ریز برنامه های اعلام شده کودک و نوجوان از سوی صداوسیما در بعدازظهر روز گذشته برنامه پت و مت وجود نداشت. باید دید چه کسانی خارج از برنامه، این انیمیشن را در کنداکتور پخش قرار داده اند

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://eshgheaakhar.blogfa.com

سلام
خوبی؟
جالب و زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد