My Destiny

My Destiny

My Destiny

My Destiny

وقتی شوهر آدم برنامه نویس باشه

شوهر:  سلام ، من Log in کردم.
زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟
شوهر:Bad command or File name
زن: ولی من صبح بهت تأکید کرده بودم
شوهر:Syntax Error, Abort, Retry, Cancel
زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟
شوهر:File in Use, Read only, Tryafter some Time
زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بدهبه من.
شوهر:Sharing Violation, Access Denied
زن: می‌دونی، ازدواج با تو واقعاً یکتصمیم اشتباه بود.
شوهر:Data Type Mismatch
زن: تو یک موجود به‌درد نخور هستی!
شوهر:By Default
زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزیبخوریم.
شوهر:Hard Disk Full
زن: ببینم می‌تونی بگی نقش من توزندگی تو چیه؟!
شوهر:Unknown Virus Detected
زن: بله؟!! مادرم چی؟
شوهر:Unrecoverable Error
زن: و رابطه تو با رئیست؟
شوهر:The only User with Write Permission
زن: تو اصلاً منو بیشتر دوست داری یاکامپیوترتو؟
شوهر:Too Many Parameters
زن: خوب پس منم میرم خونهٔ بابام.
شوهر:Program Performed IllegalOperation, It will be Closed
زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه برنمیگردم!
شوهر:Close all Programs and Logout foranother User
زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایدهنداره، من رفتم.
شوهر:Its now Safe to ShotDown

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد