My Destiny

My Destiny

My Destiny

My Destiny

نوزاد 6 ماه ام شیر نمی خورد او را کشتم

HTML clipboard

showimage.aspx?id=15668&t=y&w=300&h=200&type=1

مرد جوانی که دختر 6 ماهه خود را به قتل رسانده بود مدعی شد نوزادم شیر نمی‌خورد او را کشتم.
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ساعت 19 روز جمعه 10 آبان سال‌جاری مأموران کلانتری 161 ابوذر از فوت مشکوک یک نوزاد 6 ماهه در داخل یکی از بیمارستان‌های تهران با خبر شدند.
مأموران کلانتری با حضور در صحنه دریافتند نوزاد دختر 6 ماهه‌ای به دلیل نامعلومی پس از رسیدن به بیمارستان فوت کرده و پدر و مادر وی در خصوص نحوه فوت او دلیل قانع کننده‌ای ندارند.
شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده گفت: پدر و مادر این نوزاد مدعی شدند مادر نوزاد در حال شیر دادن به این نوزاد بوده که شیر در داخل گلوی او پریده و باعث خفگی آن شده است.
وی ادامه داد: پزشکی قانونی در بررسی اولیه خود در بیمارستان مدعی شد وجود لخته خون و همچنین وارد شدن ضربه به سر نوزاد قابل لمس نیست و می‌بایست سر بچه شکافته شده و سپس در خصوص علت فوت نوزاد تصمیم گرفت.
شهریاری گفت: روز گذشته پزشکی قانونی مدعی شد بر سر نوزاد متوفی ضربه وارد شده و به احتمال زیاد این نوزاد توسط پدر یا مادرش به قتل رسیده است.
وی ادامه داد: این خانواده یک سال قبل نیز نوزاد 40 روزه‌ای داشته‌اند که بر اثر نامعلومی وی نیز فوت کرده است.
شهریاری افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه یافت تا اینکه پدر این نوزاد امروز در اعترافات جدیدش مدعی شد دخترم شیر نمی‌خورد و مدام گریه می‌کرد من نیز برای تنبیه کردن وی به سرش مشت زدم که به قتل رسید.
وی ادامه داد: این فرد و همسر 18 ساله‌اش معتاد هستند و به احتمال زیاد آثار ناشی از سوء مصرف مواد مخدر باعث شده تا این فرد دست به این اقدام بزند

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://yamanayesokhan.blogfa.com

سلام// خونه نو مبارک// واقعا خبر خیلی تاسف انگیزی بود..............//////شما رو لینک کردم/// بااای

روشنک یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://raminwafa.blogfa.com

دوست عزیز سلام

امیدوارم که شاد و سلامت باشید..

خوشحالم که دوباره برگشتین. درم ورد لینک هم حتما عزیز..
آدرس جدیدتونو به لینک های وبلاگ اضافه می کنم...

دوست عزیزم، منم وبلاگ رو بعد از یه وقفه ای طولانی به روز کردم و معذرت که دیگر به دیدنتون اومدم، یه سری مسائل بهم فرصت به روز رسانی رو نمی داد، امیدوارم که این وقفه ها رو دلیل بی وفایی نزارین..

***
آدما از جنس برگند /گاهی سبزند /گاهی پائیزن و زردند /زمستون دیده نمیشن /تابستون سایبون سبزند/آدما خیلی قشنگن /حیف که هر لحظه یه رنگند …
***

منتظر حضورتون و یادگاری های زیباتون هستم..

دوستدار شما...روشنک*مشکی پوشان عاشق*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد