My Destiny

My Destiny

My Destiny

My Destiny

تست روانشناسی شماره دو

فرض کنید که در خانه هستید و پنج اتفاق زیر همزمان پیش میاد
تلفن زنگ میزنه 
  -۲بچه تان گریه میکنه
یکی داره در خونه رو می زنه و صداتون میکنه

لباس ها را بیرون روی طناب پهن کرده اید و بارون میگیره
شیر آب رو در آشپز خانه باز گذاشتید و آب داره سر ریز میشهخب حالا با این وضعیت شما به ترتیب کدوم کار ها رو انجام میدید، یعنی از شماره 1 تا 5 رو با چه اولویتی انجام میدید؟
فروید یکی از بارزترین شخصیت های علمی قرن بیستم است. او در 6 ماه مه 1856 به دنیا آمد و در در 23 سپتامبر 1939 از دنیا رفت. او اطریشی بود و از بنیانگذاران دانشکده روانپزشکی. بیشترین شهرت فروید مربوط به کار های او در زمینه روان شناسی تمایلات جنسی، رویا ها و ضمیر نا خود آگاه است. او به عنوان پدر علم روان تحلیل گری شناخته می شود.هر یک از 5 مورد بالا نشون دهنده یکی از جنبه های زندگی شماست

************ ********* *******
زنگ تلفن، نشانه شغل و کار شماست 
گریه بچه، نشان دهنده خانواده است 
زنگ در خونه ، نشان دهنده دوستان شماست 
لباس ها، نشان دهنده پول هستن 
بستن شیر آب، نشان دهنده میل جنسی است
نظرات 2 + ارسال نظر
2mim جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
خیلی استفاده کردم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
حتما بازم میام تا از مطالب قشنگتون استفاده کنم.
اگه مایل هستید که باهم تبادل لینک داشته باشیم وبلاگ منو با نام .::میدونم چی میخوای,اینجا هست!::. لینک کنید و به من هم خبر بدید تا سریع شما رو لینک کنم. خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.
خوشحال میشم که شما هم به وبلاگ من سر بزنیدو نظرتون رو بگید .
ممنونم

محمد جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 10:11 ب.ظ http://pesari-bename-gham.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آپدیت شدم ، خوشحال میشم به کلبه تنهایی من سری بزنی و منو از نظریاتت بهره مند سازی .. با تشکر
پسری بنام غم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد